راهنمای خرید گیتار آکوستیک مبتدی-حرفه ای +معرفی ۱۰ مدل برتر
نوشته شده توسط : نجوا ترکی

در اين مقاله 10 تا از بهترين مدل هاي گيتار مبتدي- متوسط که در حال حاضر در ايران با توجه به سه فاکتور کيفيت، قيمت و زيبايي حرف اول را مي زنند معرفي مي کنيم. اين مدل ها حاصل چندين سال تجربه و پرسش هاي متعدد از اساتيد و نوازندگان مختلف است.

معيارهاي انتخاب آکوستيک خوب:

بطور خاص امروز قصد داريم مارک هاي گيتار کلاسيک براي شروع يادگيري را پيشنهاد کنيم. پيشنهادات بر اساس سه معيار اصلي زير است:

1-کيفيت متناسب با قيمت: اين فاکتور يکي از مهم ترين فاکتورها براي افراد مبتدي است. آنها به دنبال قيمت در عين حال کيفيت حداقلي گيتار آکوستيک هستند چون مي دانند که احتمالا بعد از يک سال بايد ساز جديدي تهيه کنند. هر چند اين موضوع بستگي به هدف شما هم دارد که قرار هست حرفه اي تر بنوازيد يا به همين سطح کفايت مي کنيد؟ اينکه شما مي خواهيد با يک گروه حرفه اي نوازندگي کنيد و يا تنها هدفتان نواختن گيتار در مهماني هاي شبانه است بسيار مي تواند در تصميم تان مهم باشد.

2-نظرات اساتيد و هنرجويان: يکي از فاکتورهاي مهم اين است که تجربه در مورد مارک ها چه مي گويد. بخصوص براي افراد مبتدي که بايستي از باتجربه تر ها کمک بگيرند ما هم سعي کرده ايم نه تنها نظرات هنرجويان مختلف بلکه اساتيد نخبه در اين زمينه را استفاده کنيم.

3-ظاهر و زيبايي: هر چند در اولويت نيست ولي بلاخره مهم است. يک گيتار آکوستيک زيبا و شيک مي تواند به شما انگيزه نواختن دهد. پس سعي مي کنيم زيباترين ها را در نظر بگيريم.

ساختار گيتار آکوستيک

6 تا از بهترين گيتارهاي آکوستيک مبتدي-متوسط:

جهت آشنايي با انواع اين گيتارها به لينک زير رجوع نماييد:

راهنماي خريد گيتار آکوستيک مبتدي-حرفه اي +معرفي 10 مدل برتر





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: