معرفی انواع سنتور جهت یادگیری+ لیست جدیدترین قیمت ها
نوشته شده توسط : نجوا ترکی

در ادامه آموزش هاي کاربردي سنتور، در اين مقاله انواع سنتور جهت يادگيري را به شما معرفي مي کنيم و ليستي از جديدترين قيمت هاي سنتور (که هر روز در حال تغيير هستند!) را دريافت مي کنيد.

سÙ?تÙ?ر

قيمت

اينکه شما يک سنتور مبتدي نياز داشته باشيد يا حرفه اي، تاثير زيادي بر روي انتخاب شما دارد. بعنوان مثال نگاهي به ليست قيمت هاي زير بيندازيد:

بطور کلي قيمت يک سنتور مبتدي مناسب بين 600 هزار تا 2 ميليون تومان است و سنتور هاي حرفه اي گاها تا 6 ميليون تومان قيمت دارند. هر چند توصيه مي کنيم اگر واقعا به سنتور علاقه داريد، درگير قيمت نشويد و کيفيت را در درجه اول قرار دهيد. در تعيين قيمت سنتور يکي از مهمترين فاکتورها، نوع چوب است. چوب گردو و آزاد از ساير چوب ها بهتر و گران تر هستند هر چند اخيرا تعداد فروشندگاني که چوب هاي بي کيفيت که پس از مدتي انحنا پيدا مي کنند را به نام چوب گردو به هنرآموزان مي فروشند.

مارک ها

همانطور که چندين بار تاکيد کرديم، هيچ حساسيتي روي مارک سنتور نداشته باشيد و هدف از قرار دادن اين تيتر فقط شناساندن مهرهاي مختلف ساز سنتور است. مارک هايي مثل سالاري، صادقي و عليزاده نسبت به بقيه معروف ترند ولي هيچ دليلي بر کيفيت بهتر آنها وجود ندارد و سنتوري که مي خريد بايد فاکتورهايي که در اين مقاله گفته شده است را دارا باشد نه مارکي مشخص!

ادامه متن را با مراجعه به لينک زير بخوانيد:

معرفي انواع سنتور جهت يادگيري+ ليست جديدترين قيمت ها





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: