۱۰ تا از سخت ترین سازهای موسیقی از لحاظ یادگیری کدامند؟
نوشته شده توسط : نجوا ترکی

امروزه سازهاي flutes, pianos, guitars, organs, drums, pipes, bugles و غيره وجود دارد. اينها موسيقي ماندگاري توليد ميکنند که ميتوانند روح بيمار را ارتقاء بخشند. اين ابزارها به برقراري ارتباط بين ذهن و بدنتان کمک ميکند و احساسي فوق العاده در شما ايجاد ميکند. در اين مطلب دشوارترين سازهاي موسيقي براي يادگيري را به نقل از مجله معتبر ليستاکا به شما معرفي مي کنيم. 

10- درام Drums

درام-طبل- جزء ابزارهاي موسيقي ضربه اي است. آنها حداقل يک پوسته دارند که پوسته ي درام-drum skin- ناميده ميشود. طراحي اوليه ي درام بدون تغيير مانده است و قديمي ترين ابزار موسيقي جهان است. Diembe نوعي درام است که ميتوان با يک درامر آن را نواخت در حاليکه انواع ديگر مثل bongo drums و timpaniبه 2 يا چند نوازنده نياز دارد. نوازنده هاي جاز، درام هايي را ترجيح ميدهند که تکان و طنين بالايي داشته باشد درحاليکه نوازنده هاي راک، درام هايي را ترجيح ميدهند که صداي بلند وخشکي داشته باشد. قرن ها پيش از درام حتي در مراسم مذهبي نيز استفاده ميکردند.

point ico   مدت زمان يادگيري متوسط: حدود 18 ماه

9-آکاردئون ACCORDION

آکوردئون يک ساز بادي شستي‌دار با سطح مورب متحرک در دو طرف و بدنه فانوسي است. اين ساز را نوازنده بين دو دست خود مي‌گيرد که در ميانه? آن، مجاري هوايي قرار دارند که با باز و بسته شدنشان توسط نوازنده، صدا توليد مي‌شود. در يک سمت صفحه ‌کليد کوچکي تعبيه شده‌است که کليدهاي آن وظيفه کنترل ورود هوا به مجاري را دارند و در سمت ديگر جعبه طنين قرار دارد که آن نيز معمولاً دکمه‌هاي مخصوص خود را دارد. آکاردئون در اروپا، شمال و جنوب آمريکا معمولا در موسيقي folk استفاده ميشود.

point ico   مدت زمان يادگيري متوسط: حدود 20 ماه

8-گيتار کلاسيک CLASSICAL GUITAR

7-پيانو piano

ادامه متن را با مراجعه به لينک زير بخوانيد:

10 تا از سخت ترين سازهاي موسيقي از لحاظ يادگيري





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: