۵ نکته مهم قبل از شروع یادگیری اصولی ویولن که باید بدانید
نوشته شده توسط : نجوا ترکی

ممکن است والدين در اوايل شروع ويولن زدن بچه ها به خاطر توليد صداي تيز و نابهنجار، آنها را دلسرد کنند اما بعد از چند سال آنها از شنيدن صداي ويولن فرزندانشان لذت ميبرند و به آنها افتخار ميکنند. به هرحال قبل از شروع ويولن زدن نکاتي وجود دارد که بايد بدانيد.

1-براي مدت طولاني، نواختن شما صداي مشابه فيلمها ندارد

 مسلما در ابتداي کارتان، صداي ويولن زدن شما خيلي عالي بنظر نميرسد. همچنين شايد با نحوه ي نگهداشتن آرشه در دستتان راحت نباشيد ، اگر چه بعدها به آن عادت خواهيد کرد. بنابراين بدليل بد نگه داشتن آرشه در دستتان در روزهاي اول با صداي خراش مانندي مواجه ميشويد که شبيه وز وز کردن پشه ها نزديک گوشتان است.

2-ويولن شما در بعضي موارد پرسروصداست

حتي ويولونيست هاي حرفه اي هم گاهي اوقات متوجه ميشوند که صداي ويولن آنها خشن و پرسروصدا است. در اين حال به نحوه ي در دست گرفتن ويولن و حفره هايي که صدا از آنجا توليد ميشود نگاه کنيد. هنگام نواختن، ويولن بسيار نزديک به گوش چپ است به همين دليل بسياري از ويولونيست ها بعد از مدت طولاني، با گوش چپشان صدا را نميشنوند بخاطر اينکه صدا بسيار نزديک گوششان است. ويولونيست ها بخصوص هنگاميکه انفرادي کار ميکنند، سعي ميکنند تا آخرين صندلي سالن کنسرت هم صدايشان را بشنوند. پس اين صداي تيز و خراش مانند را فقط خودشان ميشنوند و بخاطر تاثير صداي تعديل کننده در سالن، تماشاگران فقط موسيقي زيبايي ميشنوند.

براي مطالعه ادامه متن لينک زير را در مرورگر خود باز کنيد:

5 نکته مهم قبل از شروع يادگيري اصولي ويولن





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: